zaterdag 19 januari 2013

review: essence hand protection

merk: essence
volledige naam: 24h hand protection balm
collectie: limited edition : SNOW JAM
nummer: 01 keep cool
prijs: €1,99
inhoud: 75 ml
hoe lang naar openen geldig: 12 maanden
waar heb ik hem gekocht: Kruidvat Den Bosch


Heerlijk de winter gezelligheid op de bank zitten met een warme kop choco jammie. Maar toch de winter de tijd van het jaar die handen kapot maakt gelukkig heeft essence daar iets op bedacht.deze crème in een handige verpakking die je makkelijk in je tas stopt. Het is geen doorsnee crème maar een lekkere crème hij werkt goed en ruikt ook nog eens heerlijk. Voor mij is hij ideaal want iedere winter liggen mijn handen aan vellen. en als je ermee gespot wordt is het zo erg nog niet want de verpakking is ook nog eens heel mooi. Ik vindt het echt een aanrader alles is goed van de verpakking tot de prijs en van de geur tot de werking.
 Ik geef de essence protection handbalm een 9




Geen opmerkingen:

Een reactie posten