maandag 11 februari 2013

review lente geur

Heey mensen,

Vandaag review ik trèsor voor jullie een geurtje van Lancôme Paris voor jullie.
Ik was een beetje aan het rondneuzen in de badkamer en vond er een sample van: "ik was meteen verkocht" Het is een serie van 3 varianten:

  •  trèsor. (deze heb ik)
  • trèsor midnight rose. 
  • trèsor in love. 

Ook heb je nog keuze uit 4 mogelijk heden:

  • eau de parfum (deze heb ik)
  • eau de deodorant spray
  • eau de bodylotion 
  • eau de douchegel


DE REVIEW:
Het is een heerlijk zoet geurtje met een beetje pittigheid erin.
Ik zou het persoonlijk in de lente dragen voor de zomer is hij te pittig en niet lekker zoet.
Ik denk ook dat ze de lente (met de lentekriebels) in gedachte hadden toen ze dit geurtje maakte.

DE PRIJZEN (via deze site):

  • 30 ml €58,50 (eau de parfum)
  • 50 ml €82,70 (eau de parfum)
  • 100 ml €116,45(eau de parfum)
  • 100 ml € 46,50 (eau de deodorant)
  • 200 ml €55,85 (eau de bodylotion)
  • 200 ml €39,95 (eau de douchegel)
Op zich windt ik het prijzig maar je krijgt er een heerlijk geurtje voor terug.
Ik zal hem zeker in huis halen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten