vrijdag 1 maart 2013

Een nieuw jasje + 500 pageviews

Het is een tijdje rustig geweest op mijn blog. Hij stond namelijk in freeze, want achter de schermen werd er flink gewerkt. We hebben anoukjes namelijk een nieuw jasje gegeven. De rede daarvan is dat ik hem redelijk neutraal vond dus ben ik aan het werk gegaan. En dit is het resultaat. Ondertussen hebben we ook de 500 pageviews behaald en ik ben super trots en blij op jullie. Je zou me achter mijn schermpje eens moeten wanneer ik de pageviews bekijk hoe ik dan straal (volgens mijn vriendin dan) Ook haar ben ik super dankbaar wanneer ik in een dip zat kwam ze naar me toe en zei en je lezeressen dan? Die wachten op een nieuw artikel en ik pakte meteen mijn blocknote en begon te schrijven. Omdat ik een tijdje niks had geplaatst besloot ik het goed te maken door mijn  blogstyle om te gooien dit is meteen jullie cadeau voor de 500 pageviews ik hou van jullie.

xoxo Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten