zondag 15 december 2013

Meet me!


Hey,



Kennen jullie die vriendenboekjes van vroeger nog? Die ga ik voor jullie invullen. Ik was laatst aan het kijken op mijn blog en jullie weten nauwelijks iets van mij af. Vroeger maakte ik altijd video`s maar daar ben ik mee gestopt. Vanwege school en die eters die je dan gaan opzoeken etc. Maar ik ga zo snel mogelijk weer beginnen met filmen. En om bij het onderwerp te blijven ga ik nu een bladzijde van een vriendenboekje invullen.

Ik heet: Anouk Blezer
Mijn bijnaam is: Vita-Partyanimal-Vuurtoren
Mijn verjaardag is op: 13 Juni En ik ben nu: 13 Jaar
Mijn haarkleur is: Licht blond maar ik verf het veel
Mijn ogen zijn: Blauw-grijs
Hier woon ik: In Rosmalen
Als je me wilt bellen bel je naar: Een anoniem nummer
Als je me wilt mailen mail je naar: beautylovemail12@gmail.com
Zo ken je mij: Door mijn blog
Mijn lievelings dieren zijn: Kleine hondjes en schattige aapjes
Mijn lievelings kleur is: Neon kleuren
Mijn familie ziet er zo uit: Ik heb een vader (Patrick) een moeder (Anita) een broertje (Max) en een zusje (Renate)
Dit doe ik in mijn vrije tijd:  Rondhangen, uitgaan en fun hebben met mij schatjes
Mijn BFF`s zijn: Ik heb geen bff`s alleen maar zussen: Isabella, Sanaz, Sindy, Fabienne Love you xxx
Het mooiste boek ever: Ik lees niet veel maar ik vind de HOI-serie en de Twilight-serie wel mooi
De beste website is: www.facebook.nl www.twitter.com www.google.nl www.anoukjes.blogspot.nl en alle andere blogs uit dit artikel
Ik ben helemaal weg van: 1D en Hardstyle (wow ook echt de beste combinatie ever ofzow)
Dit vind ik echt niet leuk: Van die mensen die alleen maar aan zichzelf denken
Later word ik: Iemand die ik nu probeer te vinden. Ik hoop later iets met acteren te gaan doen en in Amerika te gaan wonen.
Het lekkerste eten ever: Italiaans of Chinees
Het leukste schoolvak: Duits ik heb zo`n lieve lerares die je gewoon moet plagen het is iedere x de gezelligste les van de dag.
Het beste evenement waar ik ooit ben geweest/naar toe ga: Het concert van 1D op 25 juni!
Het beste tv-programma ever: The vampire Diaries, Teen mom, Cake Boss
De beste film ooit: Les Miserables, The Twilight saga, Pitch Perfect, Home alone, Bobby en de geestenjagers.
De beste bekendheid ever: Nils Verkooijen, Niall Horan, Robert Pattinson, Ian Somerhalder.
Ik ga graag naar: Festivals en concerten
Ik draag het liefste: Een zomers jurkje of korte shorts met een topje
Wat ik vind meisje vind: De beste wezens op aarde als ze normaal kunnen doen.
Wat ik van jongens vind: De meeste zijn HOT

Nu Nog wat foto`s:

My best friends in de MCD
Ik


Ik in de zomer van `13






Renate-Ik-Max op een open dag.

Renate- de beer van Harrods- Ik

Renate-Ik-Max

Renate-Max-ik-Mijn vader


Ik hoop dat jullie me zo beter hebben leren kennen.

xoxo Anouk





Geen opmerkingen:

Een reactie posten