woensdag 26 juni 2013

Review: essence LE ticket to paradise lipgloss

Vandaag een review over de lipglossjes van de limited edition lijn van essence: ticket to paradise. De lijn kent 3 kleuren 01: sun said red (een oranje kleur) 02: my treasure island (een roze kleur) 03: dive with me to the island (een blauw kleur)

Kleur 01 sun said red.
Sun said red is in het tubetje een mooie oranje kleur. op je lippen is het meer een mooie egale glans. De lipgloss ruikt en smaakt erg apart het is even wennen aan het vreemde smaakje en luchtje. Verder is het meer een lipgloss die ik boven een knallende lippenstift zou doen om de kleur zacht te draag of voor als ik gewoon iets op mijn lippen wil hebben maar ik zou hem niet zo iedere dag gaan dragen.
Voor een swatch kijk onderaan het artikel.


Kleur 02 my treasure island.
My treasure island is een mooie elegante roze kleur die je lippen doen stralen. De kleur komt niet zo knallend over op je lippen als in het tubetje maar je ziet de roze kleur zeker zitten. Een mooie kleur om te dragen op het strand is het zeker.
voor een swatch kijk onderaan het artikel. 

Kleur 03 dive with me to the island.
Toen ik deze kleur kocht dacht ik even oei ik hoop niet dat hij zo knallend blauw is. Dat valt echt mee ook bij deze kleur is het zo dat hij mooi en elegant overkomt op je lippen. De blauwe tint zie je wel maar niet extreem  dat maakt ook dit kleurtje erg speciaal. Wat deze lipgloss ook speciaal maakt is de mint/pepermunt  geur die eraan hangt heerlijk.
Voor een swatch kijk onder dit artikel.


De limited edition lijn van essence is te koop bij Hansaplast en Kruidvat. De lipglossjes kosten 1,99 per stuk.

DE SWATCHES:
Van links naar rechts:
03 dive with me to the island.
02 my treasure island.
01 sun said red.

xoxo Anouk















Geen opmerkingen:

Een reactie posten