dinsdag 25 juni 2013

Review: Miss Sporty metal flip nagellak

vandaag een review over de metal flip lakjes van miss sporty
de kleuren van links naar rechts: 010-020-030-040
Ik heb de dik gedrukte kleuren 010 en 030 dus.

kleur 010
na 1 laagje
Op mijn pink en ringvinger ben ik er met minder lak overheen gegaan bij de rest met het volle 
Ik vind dat de kleur na 1 laag al goed dekt ookal is dat op de foto niet te zien. Het is een hele fijne lak met een lekker breed kwastje waardoor je maar 1x over je nagel hoeft te gaan.

kleur 030
Na 1 laagje. Op mijn pink en ringvinger ben ik er met weinig lak overheen gegaan en bij de rest van de nagels met het volle kwastje. Ik vind bij allebei de nagels de dekking niet volledig wat ik wel jammer vind. Ook heeft dit potje een breed kwastje waardoor je maar 1x over je nagel hoeft te gaan.

De lakjes kosten 2,50 per stuk en zijn te koop bij diverse Etos, DA en ochelle filialen

xoxo Anouk 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten