zondag 17 november 2013

TAG, FAVOURITE 5: DRINKS.

hey,

Iedere zondag ga ik de tag Favourite 5 doen. Dat is een tag waarin je 5 favorieten van een bepaald onderwerp laat zien. Deze keer gaat het om je 5 favorieten drankjes. Het word geen top 5.

                                                                   1: COCA COLA

www.weheartit.com
Uit het flesje
www.weheartit.com
Ik zou Coca Cola voor geen goud willen missen
Wie vindt coca cola nou niet lekker? Het is gewoon altijd te drinken. in de Zomer, Winter, Herfst en Lente. Ik zou het drankje voor geen goud willen missen. Simpel en lekker fris.



                                                                   2: ALMDUDLER

Gewoon bij de jumbo.
Of uit het blikje? 
In Oostenrijk een van de lekkerste drankjes ooit. Het is een hele frisse frisdrank. Met kruiden uit de bergen wat een lekkere twist aan het drankje geeft. En het leuke is dat het kleine flesje <<< Gewoon bij de JUMBO te koop is.




                                                                  3: SLUSH PUPPY

Ga jij voor een kleur?
of ga je voor gemixt?
Wie kent het brain freeze makende drankje niet? Toen ik in Engeland was zag je het echt overal. Hier in Nederland is het meer een ijsje. Maar in veel landen is het gewoon een drankje. Zelfs voor in de winter brrrrrr.




                                                               4: SMOOTHIE

Go Healty
 Go PINK!
Mmm al je lievelings  fruit samen in een blender. Alles mengen. Even alle pitjes en velletje zweven ijsklontjes erbij en klaar is je Smoothie. Wie lust het nou niet? En het is gezond goed voor de vitamine en je huid dus.





                                                                    5: Energy Drink

Ga jij voor MONSTER?
Of ga jij voor Red Bull?
Als er iets is wat lekker is dan is het wel Energy. Monster en Red Bull zijn mijn favoriet. Ik word er altijd melig van. Dus ik drink het redelijk vaak samen met vrienden. En doe er drank spelletjes mee.





Dat waren mijn favoriete drankjes. Wat is jouw favoriete drankje? Laat me het weten in de reactie`s. En misschien kom jij in mijn volgende artikel.

xoxo Anouk






Geen opmerkingen:

Een reactie posten