zondag 7 juli 2013

Review MAX (action) 2 in 1 lipgloss

vandaag heb ik een review voor jullie over de lipglossjes van MAX (action merk) deze lipglossjes zitten per 2 verpakt en ik vind het idee een beetje op de 24 uur lipgloss lijken van sommige merken. 
 (DEEP RED en SOFT NUDE)
De lipglossjes kosten 1,99 en zijn te koop bij de action. Er zijn 6 verschillende kleuren en je kan ze in verschillende kleurcombinaties kopen. De 2 die ik heb gekocht zijn: DEEP RED en SOFT NUDE.

kleur: DEEP RED
DEEP RED is een felle rode kleur waarvan ik zelf erg schrok. Maar eigenlijk viel de kleur nog erg mee. Hij komt mooi op mijn lippen over (en ik ben nou niet het type voor rood). Maar wacht de gloss bestaat uit 2 glossjes een kleurtje en een transparante. De transparante doe je er als tweede overheen maar bij mij ging de rode gloss toen erg korrelen. Wat jammer ik zou deze gloss dus eerder zonder transparante gloss dragen. Een pluspunt is wel dat de gloss super lang mooi blijft zitten. Alleen aan de binnenkant moet je hem soms even bijwerken. Wanneer je de gloss aanbrengt voelt het wel korrelig aan maar daar zie je verder niks van tenzij je dus die transparante gloss aanbrengt.
kleur: SOFT NUDE
Soft Nude is een mooie bruin getinte kleurige lipgloss. Op je lippen is de kleur minder goed zichtbaar maar dat maakt niet uit anders zouden je lippen bruiner zijn dan de rest van je lichaam. Het is vooral een onopvallende en rustige kleur. Maar als je de transparante gloss eroverheen doet glanst hij helemaal. Dat maakt de kleur extra speciaal. En nee het is bij deze niet zo dat deze gloss erg gaat korrelen hij word er juist extra mooi door.


De MAX 2in1 lipgloss is per 2 en in verschillende kleuren(combinaties) te verkrijgen bij action voor 1,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten