zaterdag 6 juli 2013

TAG: Cofessions of a beauty guru (the blog version)

Vandaag een tag. Deze tag bestaat uit 9 vragen die ik nu voor jullie ga invullen


Vraag 1: Hoeveel uur besteed je gemiddeld aan je blog per artikel? 
ongeveer 1 tot 1,5 uur.                                                                   bron

Vraag 2: Spaar je of geef je liever geld uit? 
Ik probeer te sparen maar daar ben ik niet goed in. Ik ga liever een keer naar de H&M voor een ring. Dan dat ik 1 maand niet ga en dan thuis kom met een berg sieraden dus ik geef liever geld uit.                      bron



Vraag 3: Wanneer is het voor jouw het makkelijkste om te bloggen?
Op dagen wanneer ik niks te doen heb of wanneer ik vol zit met inspiratie soms schrijf ik dan wel 8 artikelen ik post ze alleen niet meteen.
                                                                                                      bron                                        



Vraag 4: Wat maakt het voor mij makkelijk om te bloggen? 
Ja wat een vraag. Het is natuurlijk een beetje raar bloggen je schrijft eigenlijk een brief maar je wet niet naar wie net als flessenpost en  daar hou ik me dan ook aan vast.                                                          bron




Vraag 5: Wat is een quote waarvan ik denk dat de hele wereld hier naar moet leven?
Die is makkelijk dat is er maar 1: You Only Live Once But If You Do It Right Once Is Enough-Mae West                                                   bron




Vraag 6: Hoe lang doe ik over mijn make-up en kleren?
Op een schooldag meestal 1 kwartier omdat ik me altijd verslaap maar in het weekend/vakantie kan ik er makkelijk een half uur tot 1 uur over doen.                                                                                             bron



vraag 7: wat is mijn favoriete beauty blog?
www.veracamilla.nl ik vind haar zo goed schrijven en het leest ook zo  fijn.                                                                                                bron

vraag 8: welke blogster verdient volgens mij meer lezeressen?
http://beautywithbabette.blogspot.nl ze schrijft ook zo goed echt een goede beginnende/gevorderde blogster.                                          bron






vraag 9: wat is een ding waar ik naar uitkijk?
Dat ik 2 weken naar de Engelse kust op vakantie ga.                              bron 









Dat waren alle vragen ik heb er een beetje mijn eigen draai aangegeven want volgens mij bestaat the blog version niet eens.

xoxo Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten